· Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (B2B) (k/m)

Pearl Hunters - Executive Search
Nr ADP: 5209

-

Płynąc przez ocean Kandydatów poszukujemy prawdziwej Perły, która obejmie stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (B2B)

w zespole Back Office

-

Nasz Klient: międzynarodowa firma produkcyjna z branży produkcyjne

Miejsce/ system pracy: Koszalin, praca stacjonarna

-

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać m.in. za:

• Wsparcie Zespołu Sprzedażowego w obsłudze nowych i bieżących Klientów (B2B) w PL i na rynkach zagranicznych z wykorzystaniem systemu SAP oraz narzędzi powiązanych
•Kontakt z Klientami w niektórych sprawach prowadzonych przez zespół sprzedażowy, współpracę z KAM oraz innymi Działami Operacyjnymi
•Obsługę przedsprzedażową wybranych dedykowanych klientów/ regionów
•Prowadzenie projektów dla dedykowanych klientów
•Przygotowywanie kalkulacji / ofert handlowych
•Przygotowanie raportów i analiz sprzedaży z wykorzystaniem pakietu MS Office (Excel, PowerPoint).
•Tworzenie i zarządzanie bazą danych (cenniki, dane klientów, itp.) w systemie SAP
•Aktualizację plików Excel z danymi wewnętrznymi
•Zlecanie wysyłki wzorów handlowych
•Udział w oficjalnych spotkaniach handlowych, targach, itp.

-

To praca zadaniowa dla osoby dokładnej, działającej szybko i precyzyjnie, będzie idealnie jeżeli posiadasz następujące kwalifikacje:

• 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (jako wsparcie sprzedaży / w dziale eksportu / obsłudze sieci handlowych)
• Zaawansowana znajomość języka angielskiego
• Znajomość niemieckiego będzie miłym dodatkiem
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
• Znajomość SAP będzie atutem
• Umiejętność pracy w zespole
• Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Systematyczność i dokładność, komunikatywność, odpowiedzialność
• Umiejętność szybkiego uczenia się

-

Jeżeli rekrutacja zakończy się dla Ciebie sukcesem, możesz liczyć na:

• umowę o pracę
• dodatkową premię kwartalną
• wewnętrzne szkolenia językowe
• ubezpieczenie grupowe
• ZFŚS

-

Weź ster w swoje ręce i wyślij CV na adres
aleksandra@pearl-hunters.pl
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

-

Prosimy o dopisanie jednaj z następujących klauzul:
ZGODA na potrzeby TYLKO TEJ REKRUTACJI:
(Jeśli chcesz, aby Twoje dane zostały wykasowane po zakończeniu powyższej rekrutacji – co oznacza, że nie będziemy mogli do Ciebie wracać w przyszłości, dołącz poniższą klauzulę)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO.”

ZGODA na potrzeby TEJ jak i PRZYSZŁYCH REKRUTACJI:
(Jeśli chcesz, niezależnie od powyższego stanowiska, pozostać w naszej bazie Kandydatów oraz móc być informowanym o innych ofertach pracy zgodnych z Twoim profilem zawodowym wpisz w całości poniższą klauzulę)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO. Wyrażam zgodę na bycie informowanym drogą telefoniczną lub mailową na temat pojawiających się rekrutacji prowadzonych przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnych z moim profilem zawodowym.”

Zapewniamy, że przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności i osoby postronne nie mają dostępu do Twoich danych, a także nie przekazujemy ich nikomu i nie korzystamy z nich w celach marketingowych.

W każdej chwili możesz zrezygnować ze zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i zgłosić wniosek o usunięcie wszystkich danych – wystarczy, że napiszesz do nas adres: info@pearl-hunters.pl
wpisując w tytule wiadomości: RODO_USUNIĘCIE MOICH DANYCH.

· KAM (kraje Europy Środkowo-Wschodniej)

Pearl Hunters - Executive Search
Nr ADP: 5209

-

Płynąc przez ocean Kandydatów poszukujemy prawdziwej Perły, która obejmie stanowisko:

-

Key Account Manager

(Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Rumunia)

-

Nasz Klient: międzynarodowa firma produkcyjna z branży tworzyw sztucznych - dostawca produktów z kategorii home&garden sprzedawanych w całej Europie

Miejsce/ system pracy: home office/ praca zdalna + z klientami w terenie

Podległość: pod Sales Managera Central & Eastern Europe

-

Zakres obowiązków:

• Realizacja sprzedaży we współpracy z powierzonymi klientami + otwieranie nowych klientów (sieci retail, DIY, FMCG z kat. non food) na terenie Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii i Rumunii, opcjonalnie też Polski: wdrażanie polityki cenowej, rabatowej i promocyjnej wg marżowości produktów, wdrażanie nowych produktów;

• Przygotowywanie miesięcznych prognoz, planów sprzedażowych do poszczególnych Klientów;

• Kontrola rozliczeń z Klientami w zakresie zgodności z zawartymi umowami handlowymi we współpracy z działem obsługi klienta i finansowym;

• Kalkulacje dostaw produktów do Klientów w zależności od kraju produkcji oraz w oparciu o dane kosztów otrzymane z międzynarodowych centrów dystrybucyjnych oraz wewnętrznego działu transportu;

• Analiza działań konkurencji;

• Tworzenie (przy współpracy z wewnętrznym działem marketingu) i aktywacja akcji promocyjnych dla partnerów handlowych oraz dla sprzedawców poszczególnych sklepów sieci handlowych;

• Współpraca z zewnętrzną agencją merchandisingową oraz z zespołami sprzedażowymi Dystrybutorów;

• Kontrola i rozwijanie aktywności e-commerce we współpracy z wewnętrznym E-commerce Managerem.

-

Wymagania:

• Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym, samodzielnym stanowisku, zw. z negocjowaniem z centralami sieci handlowych, w kontaktach z kupcami na podobnym terenie;

Doświadczenie w sprzedaży kategorii home&garden/non-food w sektorze retail - umiejętność “otwierania drzwi” u klientów sieciowych, umiejętność samodzielnej rozmowy z kupcem;

• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne – bardzo dobra znajomość Excela (analiza danych) i Power Pointa (prezentacje dla Klientów);

Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;

• Czynne prawo jazdy kategorii B;

• Samodzielność i konsekwencja w planowaniu oraz osiąganiu celów;

• Wysoki standard pracy i dbałość o szczegóły;

• Proaktywność i zaangażowanie.

-

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na samodzielnym stanowisku, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

• Atrakcyjne warunki zatrudnienia: stała miesięczna pensja + roczna premia (nieograniczona kwotowo) rozliczana w oparciu o realizację ustalonych KPI’ ów;

• Samochód służbowy klasy Škoda Octavia (także do użytku prywatnego), tel. komórkowy, laptop, ubezpieczenie na życie;

• Zdalny/ elastyczny tryb pracy (brak konieczności bycia w biurze, poza okazjonalnymi zjazdami działu handlowego);

• Wsparcie back office, marketingowe, trade-marketingowe oraz e-commerce;

• Możliwość sprzedawania produktów najwyższej jakości, o unikatowym design’ie i realnego wpływu na biznes.

-

Weź ster w swoje ręce i wyślij CV na adres:
ewelina@pearl-hunters.pl

Wszystkim dziękujemy za zainteresowanie,
zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

-

Prosimy o dołączenie w mailu następujących informacji:

1/ Posiadam …… letnie doświadczenie w sprzedaży …………… (produkty), w negocjacjach z centralami następujących sieci handlowych: …………… (przykłady) na rynkach: …………… (kraje).
2/ Aplikuję na ww. stanowisko, ponieważ ………………………… (motywacja do zmiany/ rozmów).
3/ Mój poziom znajomości języka angielskiego to ……… (1-biegły/ ojczysty, 2- dobry, 3-komunikatywny, 4-nie znam).
4/ Mój poziom znajomości MS Excel to ……… (1-zaawansowany, 2-średnio zaawansowany, 3-podstawowy).
5/ Poziom interesujących mnie zarobków w miesięcznej kwocie brutto podstawy to nie mniej niż ………… PLN brutto przy UoP.
6/ Jestem dostępna/y zacząć pracę od …… 2025/2026/ obowiązuje mnie okres wypowiedzenia wynoszący ………… .

--

Prosimy o dopisanie jednaj z następujących klauzul:
ZGODA na potrzeby TYLKO TEJ REKRUTACJI:
(Jeśli chcesz, aby Twoje dane zostały wykasowane po zakończeniu powyższej rekrutacji – co oznacza, że nie będziemy mogli do Ciebie wracać w przyszłości, dołącz poniższą klauzulę)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO.”

ZGODA na potrzeby TEJ jak i PRZYSZŁYCH REKRUTACJI:
(Jeśli chcesz, niezależnie od powyższego stanowiska, pozostać w naszej bazie Kandydatów oraz móc być informowanym o innych ofertach pracy zgodnych z Twoim profilem zawodowym wpisz w całości poniższą klauzulę)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO. Wyrażam zgodę na bycie informowanym drogą telefoniczną lub mailową na temat pojawiających się rekrutacji prowadzonych przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnych z moim profilem zawodowym.”

Zapewniamy, że przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności i osoby postronne nie mają dostępu do Twoich danych, a także nie przekazujemy ich nikomu i nie korzystamy z nich w celach marketingowych.

W każdej chwili możesz zrezygnować ze zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i zgłosić wniosek o usunięcie wszystkich danych – wystarczy, że napiszesz do nas adres: info@pearl-hunters.pl
wpisując w tytule wiadomości: RODO_USUNIĘCIE MOICH DANYCH.

· Koordynator ds. księgowości (k/m)

Pearl Hunters - Executive Search
Nr ADP: 5209

-

Płynąc przez ocean Kandydatów poszukujemy prawdziwej Perły, która obejmie stanowisko:

-

Koordynator ds. księgowości/ Starszy Księgowy (k/m)

-

Nasz Klient: dynamicznie rozwijająca się w Polsce firma z Lubina zatrudniająca ok. 50 osób

Lokalizacja: woj. dolnośląskie - Lubin
Raportuje do: Zarządu
Koordynuje pracę: 2-3 osobowego zespołu
System finansowo-księgowy:
Symfonia

-

Cel stanowiska:
Starsza Księgowa / Starszy Księgowy odpowiada za kompleksowe prowadzenie i nadzór nad księgowością spółki operacyjnej, w tym za terminowe i rzetelne sporządzanie raportów finansowych, podatkowych i zarządczych. Osoba na tym stanowisku będzie koordynować pracę kilkuosobowego zespołu księgowego oraz ściśle współpracować z Kontrolerem Finansowym Grupy oraz Członkiem Zarządu w Polsce.
Celem roli jest również usprawnienie jakości i terminowości procesów księgowych w spółce.

-

Zakres obowiązków:

1. Księgowość i sprawozdawczość:
• Prowadzenie pełnej księgowości spółki pod ewentualnym nadzorem zewnętrznego biura rachunkowego zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, w tym księgowanie dokumentów (ok. 50% czasu),
• Sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów zarządczych i grupowych,
• Odpowiedzialność za prawidłowość ksiąg rachunkowych oraz terminowe zamknięcia okresów księgowych,
• Przygotowanie danych do raportów dla Zarządu.

2. Koordynacja procesów i zespołu księgowego:
• Organizacja i nadzór pracy kilkuosobowego zespołu księgowych (planowanie zadań, weryfikacja zapisów księgowych, wsparcie merytoryczne),
• Rozwój kompetencji zespołu i zapewnienie wysokiej jakości pracy,
• Udział w budowie i optymalizacji procesów wewnętrznych w dziale finansowo-księgowym.

3. Podatki i zgodność:
• Koordynacja nad prawidłowym rozliczaniem podatków (VAT, CIT, JPK, inne obowiązki sprawozdawcze),
• Współpraca z doradcami podatkowymi, audytorami oraz urzędami,
• Zapewnienie zgodności polityki rachunkowości i procedur z przepisami prawa.

4. Współpraca z Grupą i raportowanie:
• Współpraca z Kontrolerem Finansowym Grupy w zakresie raportowania zarządczego i analiz finansowych,
• Przygotowywanie raportów dla Członka Zarządu oraz centrali (spółki matki) w uzgodnionym formacie,
• Dostarczanie danych finansowych do konsolidacji grupowej.

5. Usprawnianie procesów księgowych:
• Identyfikacja obszarów wymagających poprawy i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność i terminowość,
• Obsługa systemu Symfonia i rozwój automatyzacji procesów,
• Tworzenie i wdrażanie procedur księgowych oraz kontrolnych.

-

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
• 5–7 lat doświadczenia w księgowości, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku samodzielnym lub starszym,
• Praktyczna znajomość przepisów podatkowych (CIT, VAT) i ustawy o rachunkowości,
• Doświadczenie w pracy w spółce o strukturze sieciowej lub w Grupie Kapitałowej – mile widziane,
• Umiejętność sporządzania raportów finansowych i współpracy z kontrolingiem,
• Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel), mile widziana znajomość programu Symfonia,
• Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i samodzielność,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów.

-

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w firmie należącej do Funduszu Inwestycyjnego,
• Możliwość realnego wpływu na usprawnienie procesów finansowo-księgowych,
• Samodzielność i decyzyjność w ramach obszaru księgowości,
• Bliską współpracę z Zarządem oraz strukturami finansowymi Grupy,
• Pracę w przyjaznym, kameralnym zespole,
• Dostęp do szkoleń branżowych i wsparcie merytoryczne Grupy.

-

Wszystkim dziękujemy za zainteresowanie i przesłanie szczegółowego CV na adres:
ewelina@pearl-hunters.pl
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

-

Prosimy o dołączenie w mailu następujących informacji:

1/ Posiadam …… letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym …… na stanowisku samodzielnego Księgowego w firmach: ……………………………………, www.…………………………………… .
2/ Aplikuję na ww. stanowisko, ponieważ ………………………………… (motywacja do zmiany/ rozmów).
3/ Mój poziom znajomości MS Excel to ……… (1-zaawansowany, 2-średniozaawansowany, 3-podstawowy, 4-nie znam/nie używam), systemu Symfonia to ..…………… .
4/ Poziom interesujących mnie zarobków w miesięcznej kwocie brutto to nie mniej niż ………… PLN brutto przy UoP.
5/ Jestem dostępna/y zacząć pracę od …… 2025/2026, obowiązuje mnie okres wypowiedzenia wynoszący ………… .

--

Prosimy o dopisanie jednaj z następujących klauzul:
ZGODA na potrzeby TYLKO TEJ REKRUTACJI:
(Jeśli chcesz, aby Twoje dane zostały wykasowane po zakończeniu powyższej rekrutacji – co oznacza, że nie będziemy mogli do Ciebie wracać w przyszłości, dołącz poniższą klauzulę)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO.”

ZGODA na potrzeby TEJ jak i PRZYSZŁYCH REKRUTACJI:
(Jeśli chcesz, niezależnie od powyższego stanowiska, pozostać w naszej bazie Kandydatów oraz móc być informowanym o innych ofertach pracy zgodnych z Twoim profilem zawodowym wpisz w całości poniższą klauzulę)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO. Wyrażam zgodę na bycie informowanym drogą telefoniczną lub mailową na temat pojawiających się rekrutacji prowadzonych przez ADP Pearl Hunters - Executive Search zgodnych z moim profilem zawodowym.”

Zapewniamy, że przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności i osoby postronne nie mają dostępu do Twoich danych, a także nie przekazujemy ich nikomu i nie korzystamy z nich w celach marketingowych.

W każdej chwili możesz zrezygnować ze zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i zgłosić wniosek o usunięcie wszystkich danych – wystarczy, że napiszesz do nas adres: info@pearl-hunters.pl
wpisując w tytule wiadomości: RODO_USUNIĘCIE MOICH DANYCH.

· Sales Representative UA (Mineral Wool)

Pearl Hunters – Executive Search
(Recruitment Agency No. 5209)

Sailing across the ocean of candidates, we’re hunting for a real Pearl, who will become a

-

Sales Representative Ukraine

dedicated to introducing a new brand to the Ukrainian market, driving
sales growth and leading market development across the country

-

Employer: an international manufacturing company, leader in the field of insulation and building envelopes

Reports to: Commercial Director UA

Location: Ukraine - in the field/ remote (mainly travelling to the clients)

-

Responsibilities:

Build and maintain long-term customer relationships across the distribution network for Insulating materials while ensuring high customer satisfaction and strong market presence:

• Develop a network of distributors who will promote company’s brand in the Ukraine market;
• Grow sales of mineral wool insulation in the assigned region to end customers as well as and using distributors in the previous point;
• Find and win new customers, projects, and opportunities using the company’s brand;
• Negotiate contracts and pricing within company rules;
• Prepare offers and ensure correct payment terms;
• Analyse competitors and market trends, suggest actions;
• Launch and promote new higher value add products;
• Build strong relationships with distributors, retailers, architects, investors, developers, and contractors and co promote the company’s brand with them;
• Maintain regular contact with customers and expand portfolio;
• Track sales results, update CRM, and prepare reports;
• Support claims handling and propose fair solutions;
• Cooperate with accounting on payments and stock with office staff.;
• Collect customer feedback and suggest improvements;
• Follow company policies and compliance standards.

-

Required skills:

• Bachelor’s or Master’s degree in Business, Engineering, Architecture, or related field;
• 3–5 years of proven experience in a sales role in the construction sector/ building materials industry (preferably mineral wool/ stone/ glass insulation and distribution networks);
• Familiar with networks of distributors across the Ukraine market and familiar with other players such as IZOVAT, SWEETONDALE, Rockwool, Knauf, Paroc;
• Proven track record in acquiring new projects and successfully closing B2B sales;
• Solid knowledge of business legislation and commercial regulations and the emerging trends relating to Ukraine harmonization with EU regulations;
• Familiarity with competitors and products in the insulation and façade markets;
• Excellent IT skills (Microsoft Office, CRM, SAP, FABS);
Ukrainian language – native/ fluent, English – advanced (C1);
• Strong customer orientation and active listening skills;
• Advanced negotiation and presentation skills (to architects, investors, and decision-makers);
• Ability to manage contracts, claims, and complex commercial processes;
• Analytical thinking and time management;
• Stress resilience and ability to work in a fast-paced environment;
• Cultural awareness and strong communication skills;
• Need to be self starter and self manager.

-

The company offers:

• Employment contract - official, according to legislation;
• Probation period of 3 months;
• Vacation 24 days/year;
• Attractive financial terms based on a bonus scheme and significant career development opportunities;
• Compensation package (salary, bonuses, reimbursement of expenses);
• Company car for customer visits and bonuses for achieving sales targets (more on this during subsequent interviews with candidates);
• Support and tools needed.

-

If you fulfill the requirements listed we look forward to receiving your English CV at:

ewelina@pearl-hunters.pl

In your email please fill in the gaps in the sentences below:

1. I have ………… years of professional experience in B2B sales as a ……………… (roles) for ……………… (company name/s, industry), web site address https://……………… .
2. I have been familiar with the construction sector since ……, with knowledge of …… (examples of products), working in cooperation with …… (examples of clients).
3. My language skills are as follows: Ukrainian: ……, English: ……, Polish: …… (1-native/ fluent, 2-good, 3-communicative, 4–do not know).
4. My military status is ……………………………… .
5. I am applying for this position because ……………………………… (motivation for change).
6. My expected monthly salary is between ……… -……… UAH gross (……… -……… USD), with a minimum base of …… UAH (…… USD) gross per month.
7. I am available to start a new job from ……………… (month) 2026.

-

When applying please add the following statement below to your CV: ‘I hereby give consent for the processing of my personal data provided by me in the form of the sent CV in order to participate in the recruitment process conducted by ADP Pearl Hunters – Executive Search in accordance with the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation).
I hereby give consent to being informed by phone or email about future recruitment processes fitting my career profile and conducted by ADP Pearl Hunters – Executive Search.’
Your personal data shall be processed so as to obtain the purpose required by us to conduct our business activities and as prescribed by law, including archiving said data, or until the consent is withdrawn if not precluded by other provisions of law. The processing of data is lawful because it pertains to data subjects who have given their consent to it and the purpose of said processing has been specified (General Regulation Article 6 clause 1).
We would like to assure you that we place great value on protecting your privacy and any third parties do not have any access to your data. We also do not transmit your data to any third parties or use them for marketing purposes.
You have the right to access, update, rectify or erase your data; moreover, you have the right to data portability. You have the right to object to processing of your data or to lodge a complaint with a supervisory authority if your personal data have been unlawfully processed.
You may always exercise your right to be informed or to verify the correctness of your data by calling: +48 791 988 806 or sending an e-mail to: info@pearl-hunters.pl.
You may withdraw your consent to process personal data at any time and submit a request to have all of your data removed by sending an e-mail to: info@pearl-hunters.pl; please put the following phrase in the ‘subject’ line of the e-mail: RODO_USUNIĘCIE MOICH DANYCH.

Thank you for your trust in us and we hope to hear from you during the recruitment process!
Your Pearl Hunters Team

· Construction Technical Advisor UA

Pearl Hunters – Executive Search
(Recruitment Agency No. 5209)

Sailing across the ocean of candidates, we’re hunting for a real Pearl, who will become a

-

Construction Technical Advisor UA

-

Employer: an international manufacturing company, a leader in the field of insulation panel production, due to dynamic development, we are looking for

Reports to: Country Manager UA

Workplace: Lviv or Kiyv, Ukraine - remote work could be from home-office + once per week on the meeting in Ukraine, occasional trips abroad

-

Construction Technical Advisor UA (a technical-sales position) will be providing high-quality technical specifications for customers (design offices/architects) as part of daily cooperation with the technical office in Poland in order to include as many products as possible in the architectural design (main chipboard and insulation boards, building drainage systems and accessories).

-

Main tasks:

• Supporting clients and advising them on projects;
• Collaboration with the sales department in UA & technical office in PL;
• Acquiring architectural offices for cooperation;
• Working with architects/clients;
• Preparing technical specifications for clients;
• Preparing calculations and measurements for production needs;
• Sales/consulting on solutions offered by the company;
• Monitoring quality;
• Analyzing customer feedback.

-

Required skills:

• Knowledge of the construction market in Ukraine;
• Technical education (architecture, civil engineering)
• Minimum 2-3 years of experience in technical consulting, B2B sales, or working with construction projects;
• Experience working with architects and preparing technical specifications;
• Experience on construction sites and collaborating with design offices, architects, and investors;
Knowledge of AutoCAD in terms of reading technical documentation;
Proficiency in Ukrainian and English or Polish;
• Willingness to travel frequently for business;
• Independence;
• Good communication skills;
• Strong work organization.

-

The company offers:

• Employment contract - official, according to legislation;
• Probation period of 3 months;
• Vacation 24 days/year;
• Attractive financial terms and annual bonus + travel expense reimbursement
• Support and tools needed.

-

If you fulfill the requirements listed we look forward to receiving your English CV at:

ewelina@pearl-hunters.pl

In your email please fill in the gaps in the sentences below:

1. I have ………… years of professional experience in technical consulting or technical architecture as a ……………… (roles) for ……………… (company name/s, industry), web site address https://……………… .
2. I have been familiar with the construction sector since ……, with knowledge of …… (examples of products), working in cooperation with …… (examples of clients).
3. My language skills are as follows: Ukrainian: ……, English: ……, Polish: …… (1-native/ fluent, 2-good, 3-communicative, 4–do not know).
4. My military status is ……………………………… .
5. I am applying for this position because ……………………………… (motivation for change).
6. My expected monthly salary is between ……… -……… UAH gross (……… -……… USD), with a minimum base of …… UAH (…… USD) gross per month.
7. I am available to start a new job from: ……………… (month) 2025/2026.

-

When applying please add the following statement below to your CV: ‘I hereby give consent for the processing of my personal data provided by me in the form of the sent CV in order to participate in the recruitment process conducted by ADP Pearl Hunters – Executive Search in accordance with the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation).
I hereby give consent to being informed by phone or email about future recruitment processes fitting my career profile and conducted by ADP Pearl Hunters – Executive Search.’
Your personal data shall be processed so as to obtain the purpose required by us to conduct our business activities and as prescribed by law, including archiving said data, or until the consent is withdrawn if not precluded by other provisions of law. The processing of data is lawful because it pertains to data subjects who have given their consent to it and the purpose of said processing has been specified (General Regulation Article 6 clause 1).
We would like to assure you that we place great value on protecting your privacy and any third parties do not have any access to your data. We also do not transmit your data to any third parties or use them for marketing purposes.
You have the right to access, update, rectify or erase your data; moreover, you have the right to data portability. You have the right to object to processing of your data or to lodge a complaint with a supervisory authority if your personal data have been unlawfully processed.
You may always exercise your right to be informed or to verify the correctness of your data by calling: +48 791 988 806 or sending an e-mail to: info@pearl-hunters.pl.
You may withdraw your consent to process personal data at any time and submit a request to have all of your data removed by sending an e-mail to: info@pearl-hunters.pl; please put the following phrase in the ‘subject’ line of the e-mail: RODO_USUNIĘCIE MOICH DANYCH.

Thank you for your trust in us and we hope to hear from you during the recruitment process!
Your Pearl Hunters Team

· Aplikacja spontaniczna

Pearl Hunters - Executive Search
Nr ADP: 5209

-

Płynąc przez ocean Kandydatów poszukujemy prawdziwych Pereł na stanowiska

“top management”, wyższego i średniego szczebla

dla firm produkcyjnych, handlowych oraz usługowych.

-

Weź ster także w swoje ręce

- wypełnij Kwestionariusz i wyślij wraz ze swoim aktualnym CV

na adres:
CV@pearl-hunters.pl

Pomożemy Ci obrać właściwy kurs!

-

-

-

Rekrutujemy kadrę zarządzającą oraz najlepszych specjalistów działów: sprzedaży i marketingu, HR’u, finansów, IT, R&D, zakupów oraz menedżerów administracji czy produkcyjnych, m.in. w branżach: TSL, e-commerce, FMCG, IT, intralogistyka, produkty konsumenckie, motoryzacja, projektowa, budowlana i konstrukcyjna, hotelowa i turystyczna, energetyka, CRO.